15 Ocak 2015 Perşembe

Kırkyama bebek alt açma bezi

Annem değerlendirmem için pembe ve lila kumaş parçaları vermişti kırkyama yapmam için bende kursta 20 şer cm kareler halinde kestim benim niyetim kare şeklinde bir pembe bir lila şeklinde yapmaktı hocamız Songül Hanım'a  gösterdikten sonra birde enlemesine kesip üçgen elde edersem daha güzel görüntü olacağına kara verdik ve başladık önce üçgenler elde ettik ve makineye verip çift renk karelerimizi oluşturduk daha masada bir kaç türlü model baktık en son aşağıda gördüğünüz taslağı elde ettik ve iğne ile tutturduk....





 Tutturduğumuz yerlerden diktik arasına aynı ebatta metrelik elyafımızı yerleştirip dikişini yaptık yine aynı işlemi alt taraf için de yaptık ve son hali aşağıdaki gibi 





Evde daha önceden bulunan bu yastık kılıfyla kombinledim birkaç cici şey daha ekleyip arkadaşımın kızına hediye olarak götüreceğim çok zevkli bir çalışma biraz hayal gücüyle neler neler yapılıyor
 bakalım sırada ne var izlemeye devam edin sevgiler :))))

8 yorum :

  1. Bir kaç gün önce sadece resim paylaşmıştınız ne yapacağınızı yazmamıştınız sanırım. Bende merak ediyordum. Kırk yamaya aslında çok ilgi duyuyorum. Ama hiç çalışmam olmadı. Hem kullanışlı hem göze hitap eden hemde el emeği göz nuru. Daha ne olsun. Arkadaşınız güzel günlerde kullansın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gerçekten çok zevkli ve hayal gücüne göre farklı farklı şekiller çıkıyor ortaya :))))) evet aslında o gün yazıyı hazırlıyordum oğlumun dersleri için kalktım bilgisayarın başından bende öyle bi not bile yazamadan paylaşmışım :))

      Sil
  2. cicileri hediye alacaklar çok şanslı:)ellerine sağlık emek işi...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bende çok keyifle yaptım ve küçük parça olduğundan sıkılmadım :))))

      Sil
  3. Gerçekten çok cici. İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler giyim için başladım ama bunlarıda öğrenmek lazım mış

      Sil
  4. çok güzel olmuş elinize sağlık blog keşif etkinliğindne geldim banada beklerim izleyici kısmı resimlerinizin üstüne denk geliyor bunu ayarlar tasarım şablon ayarlarında genişlik sütün vb bölümler var orada ön izleme yaparak genişletebilirsiniz sağ tarafı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler memnun oldum.. düzenleme yapacağım :)))

      Sil