6 Ocak 2015 Salı

Kazak Yenileme (DIY)


Eşimin bu kazağı uzun zamandır dolabı bekliyordu XXL bedendi sanırım... dolap düzenlerken elime aldım evirdim çevirdim ben bunu kendime tunik yapmalıyım dedim üzerime giydiğinde uzunluğu istediğim gibiydi  :)))))
bende bu öğlen kursa giderken yanıma aldım hocamıza gösterdim  hocamızın anlatımıyla uygulamaya başladım aşamalarıda fotoğraflamaya çalıştım;







 burada gördüğünüz gibi kol ve yanlardan dikiş kenarından kesip açtım 


daha sonra kendi bedenime göre omuzdan kollardan kol boyundan ve yanlardan kesip tutturdum 


hocamızın yönlendirmesiyle overlok geçtim


Ve FİNALL!!!


üzerimde fotoğraflamak istedim ama hem evin aydınlatmalarından bir türlü beğendiğim bir poz olmadı aydınlık bir günde kombinleyip paylaşırım inşallah benim için çok zevkli bir çalışma oldu sizlerede fikir olsun istedim nasıl buldunuz?

6 yorum :

  1. Güzel bir geri dönüşüm olmuş güle güle giyinin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok mantıklı bir geri dönüşüm olmuş ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim teşekkürler Nilgün Hanım

      Sil