8 Şubat 2014 Cumartesi

TÜM ANNE VE BABALAR BU YAZIYI MUTLAKA OKUMALI !

Bu yazı fece den  alıntı ve kendimle çok bağdaştırdım sizlerlede paylaşmak istedim...


Evimde misafir odası yok. Evin her yerinde eşim oğlum ve ben yaşıyoruz. Misafir için ayırdığım yemek takımlarım, çatal kaşık takımlarım da yok. En iyileriyle kendimiz yiyoruz. Misafir gelirse onlara da çıkarıyoruz bizimkilerin aynısından.

Biri evime geldiğinde evim dağınıksa panik de olmuyorum ben. Evimi değil beni görmeye geliyor benim sevdiklerim, sevenlerim... Bu yüzden ev dağıldı diye kızmam oğluma beraber dağıtıyor beraber topluyoruz. Şimdiye kadar çıkmayan tek bir leke olmadı yaptığımız faaliyetlerde.

Hiç bir ev işi "anneee" diye seslenen oğlumdan daha önemli olmadı benim için. Hiç bir zaman kızmadım büyükler sohbet ederken araya girip fikrini söyledi diye. Dinlemeyen büyükleri ikaz ettim aksine "oğlum size bir şey söylüyor" diye.

Evimde mutluluktan daha fazla önemsediğim hiç bir şey yok benim. Bu yüzden beni mutsuz etmeye çalışan insanların ne söyledikleriyle de ilgilenmiyorum. Hayatıma kattığım insanları da böyle insanlardan seçmeye çalışıyorum.

Ailemin huzuru 3 numaralı komşumun evimle ya da oğlumla ilgili ne düşündüğünden çok daha önemli.

Bu kadar üzüp kasmayın kendinizi insanlar için. Şu ne der bu ne der diye düşünmeyin, ev kirlenir, üzeri kirlenir diye engellemeyin çocuklarınızı ne olur.

GERİ GETİREMEYECEĞİNİZ TEK ŞEY ONLARIN BU YAŞLARI OLACAK.

7 yorum :

  1. Harika paylaşım ikinci oğlum dünyaya gelene kadar evin anasını ağlattı oğlum aman ALLAHIm gelen bu ne hal derdi benim çocuk fenaydı yediklerinide atardı ezerdi birsürü oyuncak dolardı heryer kırardı i pisli değildi ev dağılıyodu toplasamda 3 yaşında çocuk vızır vızır çat die abimler gelirdi deneyin inanın toplamayınca çat die geliolar ay iki dk oturayım da diosun pat die gelen oluyo ev topluykende kimse gelmio çat die:)) neyse ikinci oğlum oldu artkkızmaya başladım tabi kendini bilene kadar şu an 1 e gidiyo ama bu yazıyı iyiki okudum hatırlamam iyi oldu yine biraz daha düzenli olmak şartıyla karışmicam çok

    YanıtlaSil
  2. seni çok iyi anlıyorum :))))))bende k.valdemle aynı binada oturuyorum ayda yılda bana çıkar çok titizdir kendisi ama her seferindede dağınık olduğu zamana denk gelir önceleri çok mahcup olurdum da son bi kaç yıldır pek takmıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı. Bilinçli bir annenin elinden çıkmış. Annem çocuklar küçükken sürekli derdi ki, gerçi şimdi de söylüyor, yavrum temizlik ikinci planda olsun.boşver önemli olan çocuklar, onlar hasta olmasın yeter. Büyüyünce yaparsın. Onun dedigi gibi önemli olan çocuklar tabi ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel bilinçli bir anneniz var.. aynen o günlerin tekrarı yok

      Sil
  4. aslında en güzeli bu zaten büyüyünce yap desenizde yapmıyorlar.. tatarların çocuklarım küçükken bana hep söyledikleri bir söz vardı "saadet en güzel yılların şimdi senin.. sen gençsin çocukların küçükler"... ne de güzel moral oluyordu.. aman bir türkiyeye gelsem önüme gelen "ayy ne sabırlısın iki tane patatmıyorsun" diyerek tahrik ediyorlardı.. evine bakarlar bahane bulurlar sebebini anlayamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen abla bazı insanlar eleştirecek yer arıyor

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil