18 Eylül 2013 Çarşamba

Hoşgeldin 30. Yaşım

Hoşgeldin 30. Yaşım doğrusu bukadar çabuk beklemiyordum daha çoook var sanıyordum daha bi olgun daha bir oturaklı olur insan sanırdım çooook büyük olur sanıyodum... 
Sabah Tamer'in gecenin 3ünde getirmiş olduğu güzel çiçekleri ile musmutlu başladım güne 
Ben aslında 19 lardayım hala bazen 19 yaşın ben bilirimleri bazen hayal kırıklığı göz yaşı öyle amaa aynaya bakıncada öyle görüyorum :) 
sonra annee diye seslenen Talha beni kendime getirir derhal çıkılır o zaman tünelinden:))))
önce sadece anne babanın evladı kardeşlerini ablasısın 
sonra bi bakmışsın eşinin karısı
oğlunun annesi 
k.valdenin gelini
görümcenin yangesi oluvermişsin
yaşın ilerledikçe yeni yeni sıfatlar kazanmışsın....
ömrümün geri kalanı yaşadığımdan daha hayırlı olur inşallah 
bu yeni yaşımdaki dileğim daha az kaygı ,sevdiklerimle ailemle huzur mutluluk





2 yorum :