8 Şubat 2015 Pazar

Peplum Bluz Ve Etek Takım

Merhaba biliyorum bu sefer arayı fazlaca açtım söz telafi edeceğim :))) 
Yeni heyecanlar güzellikler var oda bi sonraki postta olacak :)))))
İlk giyim tecrübem facebook Kendim Dikiyorum,Giyiyorum,.. kapalı grupta paylaştım gruba hepiniz davetlisiniz bu arada dikiş bilenler,
 yeni başlayanlar için harika paylaşımlar var.

Gelelim kıyafetime kursta Güler Erkan kalıbı kullanarak çalıştım etek ve bluzu, bluz iki farklı kalıptan çalışıldı maalesef kumaşım kollara yetmedi ve parça kumaş olarak aldığımdan kumaşın gerisi yoktu bizde farklı  kumaşla kolları çalıştık,
harika oldu diyemem ama kendimle gurur duyuyorum :)))) Etek düz dar etek kalıbı aşağı doğru hafif çanlık verdik kapalı yırtmacı var çok rahat ve şık oldu tam istediğim gibi 
ve bittiği günün akşamı düğünde giyildi beğeni topladı daha güzel ve faydalı paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler..

 



13 yorum :

  1. Çok güzel elinize sağlık ,bende çok severim peplumu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.. insanın kendi ürettiği şeyi giymesi harika bir duyguymuş :)

      Sil
  2. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş,
    dikişe merakım kendi ürettiğini giyme sevdasıydı benimde
    güle güle giyin inşaallah..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler bende sizi beğeniyle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık, aynen devam, bluzun kumaşı yetip kolları da aynı kumaştan olsaymış tam olacakmış ama o da nazar boncuğu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nazar bincuğu diyelim :)) motive oldum teşekkürler

      Sil
    2. Evet nazar bincuğu diyelim :)) motive oldum teşekkürler

      Sil
  5. Peplum bluz tam benim tarzım çok severim. Sizede çok yakışmış. Güle güle kullanın çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet çok revaçta olan bir model ve çok şıklık katıyor :))

      Sil
    2. Teşekkürler evet çok revaçta olan bir model ve çok şıklık katıyor :))

      Sil
  6. Çok hoş olmuş,ben de bu tarz bir şey dikmek istiyorum ama ne zaman:):)Bu arada ben sizin bloğu nasıl olmuş da takibe almamışım,çok güzel burası,hiç gidesim gelmiyor:):):)
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için herzaman beklerim :)))) bende yayınlarınızı beğeniyle takip ediyorum

      Sil
  7. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil