10 Ağustos 2013 Cumartesi

Merhaba yıllaaardan beri blogger olmak istemişimdir. fakat bu isteği her seferinde erteledim yaklaşık yarım saat önce nette dolaşırken birde baktım blogum yazı oluşturmaya hazır :) tam olarak çözmem biraz zaman alacak beklediğimden karmaşık geldi :) ilk yazım tanışma babında olsun kendimden bahsedeyim bu eylül 30 yaşıma gireceğim evliyim ve  bir oğlum var  Muhammed Talha evet hayatı oğlumla keşfediyorum yedi yaşına girecek  esnek zamanlı çalıştığım Amway işim var profesyonel olarak yapıyorum.. asla kendimi belli çalışma saatlerine mahkum etmek istemedim her zaman için kişisel gelişimin ön planda olduğu, çevreme,aileme hatta tanımadığım insanlara bile fayda sağlayacağım bir iş vardı kafamda vee Amway benim için tam biçilmiş kaftan oldu.......
Gezmeyi, doğayı, yeni yerler keşfetmeyi çok severim AVM lerde vakit geçirmekten nefret ederim sadece ve sadece enerjimi kaybediyorum öyle yerlerde.. oğlumla evin içinde dışında her fırsatta oyunlar oynarım, yemek yapmayı mutfakta olmayı kitap okumayı eşimle keyif kahvesi içmeyi, arkadaşlarımla fırsat buldukça kahvaltılarda toplanırım tüm bunlar benim hayat enerjimi artırır... hayat tecrübelerimi oğlumla maceralarımı moda tarzımı mutfaktaki hallerimi sizlerle paylaşmak ümidiyle görüşmek üzere..........

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder