8 Eylül 2013 Pazar

Detoks

Detoks  detoks  detoks çok duyuyorumda pek kullanmadığım bi kelime ama bu ara hayatıma fazlasıyla girdi nasıl mı?
önce ev detoksu elbise dolabı ve kıyafetlerle başladı klasik giyeceğim hiç bi şey yok lafı yalan olmasın diye eskiyen, içine giremediğim, ben bunu hangi kafayla almışım dediğim her şeyi ayıkladım giyilecek durumda olanlar yeni sahibindeler... Tabii bunu Talha için de yaptım doğduğundan beri sakladıklarım ayıklandı en özeller hariç :)) hatta resmi altta sadeleştirdim




Gelelim hayatımda ki ayıklanması gerekenlere artık ben izin vermedikçe kimse beni mutsuz edemeyecek artık bana zarar verecek boyuta gelen ve ben sırf yakınım diye seslenmediğim içten içe kendimi yiyip bitirdiğim kişilere bunlarıda çıkardım hayatımdan karşılaştığım ortamda mı yok gibi davranıyorum 
ooohhhh bi rahatladım bi hafifledim hatta oğlumun sünnet merasiminde falanda çağrılmadlar Tamerde bana hak veriyor eğer mutsuz olacaksam ve çözüm bulanamıyorsa en iyisi bu
son bahar temizliği oldu benim için 
şimdi aileme işime odaklanmış durumdayım en azından bugün balkonuma ne atıcak ne dökülecek diye düşünmüyorum artık benim için görünmez adam bazen kızıyorum kendime ben neden bukadar üzdüm kendimi diye sonrakendim cevaplıyorum bunların hepsini yaşamam gerekiyordu ve sılanın aslan gibi şarkısını kendime armağan ediyorum
hayat çok kısa insanları kırıp üzmeyecek kadar ve kırılıp üzülmeyecek kadar mutlu neşeli günler diliyorum:))))


8 yorum :

  1. Bu durum bende de vardı 2 yıl önce ve bu aralar o kadar kişiden duydum ki bunu. Ya bu millet etrafındakilerin canını sıkmak için mi yaşıyor ve biz niye bunlara dur diyemiyoruz. Çok şükür farkına varıp çıkarmışsın hayatından, insan onca zaman niye katlandım demeden edemiyor...

    YanıtlaSil
  2. kendisi mutsuz olan insanlar etraflarında güler yüzlü neşeli insan gördüklerinde dar etmeye çalışıyolar bir iki önceki yayınladığım postta artık neredeyse kriz geçirecektim şimdi tsnımıyorum kendisini:) benim dünya tatlısı bi oğlum ve her an gücünü svgisini hissettiren eşim var napıyorum ben dedim

    YanıtlaSil
  3. valla tebrikler imrendim :)
    banada lazım böyle bir detoks
    gardrop detoksunda üstüme tanımam veririm gider
    ama bu bizi üzenler varya
    onları çıkarmak hayattan ne kadarda zor
    yapılması gerekiyor biliyorum ama yapamıyorum işte :(((

    YanıtlaSil
  4. tülaycım benim içinde kolay olmadı artık pskolojimi bozulmaya başlamıştı..kendin ve ailen için bu iyiliği yap bence.. ben artık birtanesiyle merhaba yı bile kestim artık zarar vermeye başlamıştı... hatta burada bi paylaşımda bulunmuştum http://elmasstugba.blogspot.com/2013/08/gonulden-inciler-ben-hic-bukadar-mutsuz.html

    YanıtlaSil
  5. banada bır detoks lazım gercekten

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bugün bloğuna 4. yada 5.girişim bir türlü izleyici olamıyorum neden acaba anlayamıyorum bloğunu yeni keşfettim çok güzel paylaşımların var..
    Bende bir ara öyle bir detoks yaptım bayağı bir temizlik oldu çok şkür sizde çok iyi yapmışsınız bazen hatta her zaman gerekiyor..sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa neden acaba ayarlarla falan alakalı olabilrirmi bende blog işinde ısınma aşamasındayım çözmeye çalışıcam

      Sil