13 Kasım 2013 Çarşamba

acemi blogger-1

Efendiim selamlar 
İnsan bu satırları yazarken bi yüzlerce kişiye ulaşacak diye düşünüyor bi sen yaz okuyan olacakmı bakalım diye düşünüyor :))))))
bu satırları okuyan sevgili okurlar beni eleştirin bana fikir verin öyylee okuyup geçmeyin heleki blogger arkadaşlarım uyarın tavsiyede bulunun bunları yapın ki ben de geliştirebileyim kendimi 
burada yazmaya başladığımdan beri güzel arkadaşlar edindim hayran olduğum insan sayısı arttı her gün
 'vayy be ne becerikli hatunlar var' diyorum 
  'hmmm bak bunu denemeliyim' dediğim şeyler okadar çok ki aslında hayat bana dahada anlamlı gelmeye başladı...
elimin değdiği şeyleri güzelleştirme isteği doğdu 
bir şeylere şıklık katmanın zor zahmet olmadığını gördüm 
sağlığın hastalığın üzüntünün stresin yoğunluğun kahkahaların dahası pek çok duygunun içinde olan insanların güzel anıları beni bana getirdi...
şimdilik 
  izleyici çevrem çok az ama benim için çok kıymetliler devam etme sebemim sessiz takipçilerim :)))))))
en çokda özendiğim burada arkadaşların kalplerinden geçen güzellikleri hediye çeklişi ile hediyeleşmeleri
inşallah izleyici sayım arttıkça bende çekiliş düzenlerim...
burada yazmak bana çok ama çok iyi geliyor
sevgiyle kalın 



12 yorum :

  1. İlk yazılarımda ben de kendi kendime konuşuyordum çok eğlenceliydi aslında günlük gibi :)) zamanla paylaşıma dönüşüyor ve çok zevkli katılıyorum sana ayrı bir mutluluk kattı benim de hayatıma :)

    YanıtlaSil
  2. bence ılerısı ıcın guzel bır anı hangı arıhte ne yapmıssın okuyabılırsın zaten sessız takıpcıler daha cok oluyor yorum yazılmasada

    YanıtlaSil
  3. evet aynen bir kaç ay önceki paylaşımı bile okuyunca o günü tekrar yaşamış oluyo insan

    YanıtlaSil
  4. Aynen sana katılıyorum ben hala kendi kendime konuşuyorum dediğim zamanlarr çoooook :) olsun en önemlisi kendi bloğun boşver kendine birikim yapıyosun böyle düşününce deli olmadığına emin oluyosun..:))))

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumun için teşekkürler en önemliside güzel yürekli insanlar tanımak

    YanıtlaSil
  6. olsun canım biz varız ya! :)) ben de öyle diyorum amann bir kişi de okusa yeter az olsun öz olsun değil mi ama? :)) zamanla çoğalıyor merak etme. öptüm canım.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler canım bağenerek takibindeyim bende öptüm :))))

    YanıtlaSil
  8. asla kendi kendine konusmuyorsun, bunu aklindan sil canimcim. benim gibi sessiz okuyucularin daha fazla, bende ilk baslarda, ya kim okuacak beni diye dusunuyordum. o kadar fazla blog varki, ustelik benimkinlerden daha kaliteli,ama olsun, bir kisi bile okusa sonuçta gene guzel paylasmak olaganustu bir duygu. anlasilmak dahada bir guzel, kendimizi ifade etmek bir terapi yerinede geçiyor... basarili devamlar! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel yorumunuz için bende takibinizdeyim kaleminizi tarzınızı çok beğeniyorum

      Sil
  9. Başlarken bende sizin gibi düşünerek başlamıştım.Şimdi bir sürü arkadaşım oldu sizinde olacak inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler evet bir süre sonra merak ettiğin özlem duyduğun arkadaşların oluyor

      Sil