13 Nisan 2014 Pazar

Son Zamanlarda 2-

Cümleten merhabalar aylar öncesi Son Zamanlarda postu yayınlamıştım buda 2.si olsun bakalım beğenirseniz seriye bağlarız artık :)))))  başlayalım mı...

Babamız akşamları çalışmaya başladığından Talha hep sıkıldım modunda buradada koltuk minderlerinden çadır kurmuştu kampçılık oyunumuzdan bir kare :))

Saati öğretmek için pek acele etmedim doğrusu bu yıl 1. sınıfa başlamasıyla birlikte ufaktan öğretmeye çalışıyordum ama anne kaz'ın sayfasında bu güzel fikri görünce hemen  bende uygulamaya aldım
çokta çabuk sonuç verdi dakikaları beşerli olarak yazıp yapıştırdım

Okuma bayramımız oldu çokda güzel geçti gurur verici bir gündü benim için

Çocuklar gözlerini pastadan alamıyorlar bu arada hepsi birbirinden tatlı bakarmısınız :))))))))))))

Limonumuzu elimize alıştırmaya başladık buda büyük adım bizim için evimizin neşesi

Geçen gece Tamer elinde bununla geldi iş yerinden firma tanıtımından vermişler kurdelayla süslenmiş 'bende bune şimdi ayçiçek yağımı getirdin' dedim.Ama göründüğü gibi değilmiş bakın içnden ne çıktı hatta Tamerde şaşırdı görünce oda sıvıyağ sanıyormuş

İçten dışa bahar temizliği buda dağıtıma çıkarmadan fotoğrafladığım ürünlerim

Son olarakda sıcağı sıcağına bu günden bi resim sabah kalkar kalkmaz kahvaltılık tabak bardak çatal meyve  alıp piknik örtümüz soframızı alıp Merkez parka yola çıktık yoldada sıcak pide ve meyve suyumuzu aldık parkın ilk misafirlerindendik güzelce kahvaltımızı yaptık baba oğul keyifle maç yaptılar birkaç saat eğlendik ve eve döndük babamız biraz dinlenip işe gitti Talha günlerdir bu anı bekliyordu babası hafta içi tatil olduğu için Talha fazla vakit geçiremiyor çok üzülüyordu doya doya eğlendiler

Hepinize sevdiklerinizle keyifli hafta sonu diliyorum sevgiler...

6 yorum :

1. Saat fikri çok iyiymiş benim oğlumda 1. Sınıfa gidiyo bende yavaş yavaş öğretiyodum hemen uygulamaya geçiyorum şimdi :) sevgiler

1. beğendiğine sevindim :) çok çabuk kavracaktır ben gün içinde sürekli soruyorum oğlum saat kaç söylermisin diyorum eğlenceli oluyo :)

2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

3. Allah zihin açıklığı versin oğlışuna. :)) Rabbim ağzınızın tadını hiiçç bozmasın!

1. Allah razı olsun abla cümlemizin inşallah

4. teşekkür ederim bende g+ dan takip ediyordum sizi şimdi buradanda ekliyorum sevgiler :))