6 Eylül 2014 Cumartesi

Düşük Maliyetle Ev Dekorasyonu

Onyüzlerce kendin yap dıy  çalşmalarını izelerken kayıtsız kalamazdım  içinden bana ve tarzıma yakın olanlardan seçtim  bende pek çoğunuz gibi en düşük bütçeyle nasıl güzel şeyler elde edebilirim dedim 

 Ben öncelikle oturma odamı baz alarak tercihler yaptım önce odamın boya badana işleri var ardından  da duvar dekorasyonu var

 Bakın neleri seçtim mesela bu yapımı kolay ve gayet  ekonomik aynı boyutlarda kesilmiş strafor parçaları üzerleri kumaş yada kağıt kaplanmış 



Strafor ile dekopaj uygulaması yine çok beğendiğim çalşmalardan detaylar için Banuca bir eşeyler bloğunu ziyaret edebilirsiz 
Ayakkabı kutusu değerlendirmesi  



Bu gördüğünüz fotoraf  hobim sende bloğunda görüp beğendiğim bir çalışma benimde elimde içinde firma amblemi olan polyesterden rengini beğenmediğim ama oymalı işlemeli bir saat var bu çalışma için harika olacak



Birde elimde böyle zamanında çeyizin olmazsa olmaz gümüş godol ve tepsim var tepsim resimdeki gibi değil tabii yıpranmış çizilmiş vs. onlarada güzel bir hava katmak için çeşitli yöntemler var spey boya yada farklı boya çeşitleriyle boyanıp sprey vernik kullanılarak tamamen değiştirebilirsiniz fikir aldığım sayfalar Gülçehre  ve Elişi Defteri ayrıca Filiz'in Evi bu bloglarda yapım aşamalarını ve çeşitleri görebilirsiniz





Sizler nasıl buldunuz inşallah uygulamaya geçip sizlerle paylaşmak nasip olur kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder