22 Kasım 2014 Cumartesi

BU HAFTA YAPTIKLARIM


Güzel hafta sonu akşamından merhaba 
kursta vakit hızla geçiyor bu bir haftada hocamızın verdiği parçayla aşağıda gördüğünüz yastık kılıfından diktim iki tane p.tesi astar dikip dolduracağım inşallah...
kurstaki arkadaşlarımız genelde nevresim takımı falan dikmeye başladılar evde olan sandıklarında bekleyen parçalar çıktı ortaya :)))))
kimisi kızına çeyizlik kimi hediyelik olur dursun bir kenarda diyerek evdekileri değerlendiriyorlar 
benim ilk çalışmam bu oldu :)




İkinci olarakta yine parça değerlendirme hocamızın bizlere verdiği dak kumaştan peçeteler kesip kenarlarını kıvırıp teğelledik pazartesi makineye vereceğiz  su taşı ile süslenecek mutfak dolabı peçeteleri olacak 20 tane peçete çıktı bakalım nasıl olacak..


Aslında kursumuz giyim üzerine arkadaşlar yapıyorken benim içinde el alıştırması oluyor bitince anneme hediye etmeyi düşünüyorum.. 
Bir an önce kalıp çıkarıp kıyafet dikişine geçmek için can atıyorum  :)))))
Sizler nasıl buldunuz???  yorumlarınız benim için önemli
Gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri
 iyi akşamlar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder