16 Kasım 2014 Pazar

DİKİŞ KURSU İLK DERSİM :))

 Merhaba arkadaşlar nasılsınız?
Ben heyecanlıyım kursumuz başladı ben ve bir kaç arkadaşım  sıfır bilgiyle başladığımızdan önce bu çalışmayı yaptık işte ilk dersten bir kare sürfile, bol teğel düz teğel kaz ayağı  çalışması...
bu fotoğrafı paylaşıp paylaşmamak konusunda tereddüte düştüm elim pek düzgün değil hocamızada söyledim elim düzgün değil en çok bu yüzden beceremem diye düşünüyorum 
Pazartesi makinenin başına geçeceğiz ilk yapmak istediğim annemin yastıkları için iç  kılıflar dikmek olacak 


Hocamız Songül Hanım dikiş dergisini getirip önümüze bıraktı hadi bakalım kim ne yapmak istiyor burdan seçelim  yakında dikeceksiniz dediğinde heyecanım dahada arttı ben bir kaç tane  uzun  tunik modelini seçtim bile..
birde kafamda  uzun hırka düşünüyorum 
kursumuz yaz tatiline kadar devam edecek baklım neler öğreneceğim elimi ne kadar düzelte bileceğim  bu yayında ilk dersin hatırası olsun
kalın sağlıcakla :))))

4 yorum :

  1. Kolay gelsin,sevindim sizin adınıza :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bende bloğunuzu beğeniyle takipteyim :))))))

    YanıtlaSil
  3. MERHABA CNM BENDE AYNEN YENİ BAŞLADIM BUNLARIN HEPSİNİ BENDE YAPTIM:) KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler keyifle başladım inşallah güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :)

      Sil