9 Kasım 2014 Pazar

DİKİŞ KURSUNA BAŞLIYORUUM!!!


Merhaba arkadaşlar
dikişle uğraşan bloger arkadaşlarımın çok sıkı takipçisiyim imrenerek bakıyorum bende bir ucundan başlasam nasıl başlanır ki  falan derken oğlumun okulunda Halk Eğitim Merkezinin açtığı dikiş kursu afişini gördüm tabi hemen telefona davrandım :)))))
Kursumuzun Talha'nın okulunda olması bana dahada cazip geldi.
Yarın başlıyoruz
hadi hayırlısı diyelim bakalım gelişmelerden sık sık haberdar ederim sizleride :))))
heyecanlandım bak yine :)))))
cümleten hayırlı geceler...



8 yorum :

  1. ooo hayırlı olsun Tuğba çok sevindim. hadi bakalım kimbilir neler dikersin sen.. çok iyi yapmışsın ben de istiyorum geliştirmeyi.. yakınlarda olsa giderdim 17 yaşındayken yarım dönem gitmiştim liseyi bitirince. işime yarıyor yine de. hayırlı geceler canım sana da. ödülün var bu arada bir ara bloğa uğra! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler abla hayırlısı.. ödülüm mü var merak ettim şimdi :))))) hemen geliyorum :))))))

      Sil
    2. eveett! :))

      http://saadetyamak.blogspot.com.tr/2014/11/odullendimm.html

      Sil
  2. Hayirli olsun çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım ilk olarak aklımda son yayınladığın tunik modelleri var dikmek için :)))))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun bakalım hadi güzel cicilerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım az önce aklımdan geçtin mail atacaktım nasılsın hamilelik nasıl gidiyor

      Sil
  5. blogunuzu yeni keşfettim, çok beğendim bana da beklerim
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil